bonnieinduitsland.reismee.nl

Tussen evaluatie gehaald!

Hallooo, hier weer een berichtje van mij!

Afgelopen weekend heb ik gewerkt, maar ja..
Onze onderburen houden heel veel van feestjes, dat doorgaat tot 5 uur 's ochtends, erg vervelend.
we hebben ze ook al eens vriendelijk verzocht om het feestje eerder te laten stoppen, dat deden ze toen ook. maar afgelopen weekend ging het feestje gewoon wel weer door.
Veel collega's van ons hebben ons aangeraden om de politie te gaan bellen als het weer zo zou zijn.
Dus dat hebben we gedaan! En hehe,, de muziek was even gestopt voor 10 minuten. later ging het gewoon weer door..
Ik heb afgelopen weekend niet veel slaap gehad.
Maandag en dinsdag heb ik nog gewerkt en vanaf woensdag ben ik heerlijk vrij + dit weekend.

Vandaag heb ik mijn tussen evaluatie gehad en deze is met een GOED beoordeeld, super leuk en fijn!

Volgende week vrijdag gaan we een weekend naar Italië met de groep nederlandse stagiaires hier in Duitsland.

Laughing

Reacties

Reacties

Johanna

Gefeliciteerd!
Toch maar oordoppen kopen????

Ate

Gefeliciteerd!
Kun je niet eens met hen mee feesten?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!