bonnieinduitsland.reismee.nl

einde van mijn stageweek

Deze hele week heb ik gewerkt, het was een chaos.
Doordat er controle was geweest en veel dingen verkeerd waren, moesten we alles anders doen en heel veel schoonmaken. Dus ben blij dat het er even op zit.

Vrijdag 29 april ben ik naar huis gevlogen, voor een korte vakantie !
Ik heb vanalles leuks gedaan, het was ook erg gezellig.

Natuurlijk ben ik ook naar Oerrock geweest, zoals de meeste mensen waarschijnlijk al weten, haha.
Maar... wat was dat een mooi feestje! erg genoten en door oerrock heb ik de meeste mensen en vrienden weer gezien toen ik het weekje thuis was.

Zondag is iedereen, van mijn gezin, thuis gekomen om alvast mijn verjaardag te vieren. Het was erg leuk en het was een leuke afsluiter. Ook heb ik heerlijk genoten van het mooie weer, hier in Duitsland is het nu lang zo warm niet, jammer genoeg.

Zondag was het wel even moeilijk om afscheid te nemen, maar het moest toch (; Zondag avond zijn we weer terug gekomen in ons huisje in Duitsland, we waren pas rond 01.00 uur thuis. Het was een lange rit.. nu nog precies 2 maanden te gaan!

Reacties

Reacties

Johanna

Was een super leuke week, ging alleen heel snel voorbij.
Nog 2 maanden te gaan, zet em op, lieverd????????

jantina

Hé Bonnie, deze 2 maanden zullen vast voorbij vliegen!
Succes en geniet daar nog even van de Duitse cultuur.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!