bonnieinduitsland.reismee.nl

Het aftellen is begonnen

Het aftellen is nu echt begonnen.... Ik moet nog 2 dagen stage lopen!Aankomende donderdag heb ik mijn proeve, een examen onderdeel. Een examinator moet de hele dag met mij meelopen, om te kijken hoe ik het doe en of ik alles goed doe.

Ik heb dit weekend dus vrij, dan kunnen we nog eventjes wat leuke dingen ondernemen en ons huisje helemaal schoon poetsen..
Ik heb super veel zin om naar huis te gaan, maar ik ga hier iedereen ook echt missen; alle collega's en clienten.

Afgelopen woensdag zijn we met alle Nederlandse studenten en collega's van ons naar Wasserburg geweest. Dat is een Psychiatrische instelling/park. was erg interessant.
Vrijdag hadden we een Sommerfest in Unterwössen, daar ben ik met cliënten heen geweest, iedereen zat heerlijk te genieten.

Zaterdag zijn Emily en ik wezen shoppen, we zijn eerst naar Traunstein geweest en zijn gelijk doorgegaan naar Salzburg!

Vrijdag en Zaterdag avond hebben we gezellig gezeten te kletsen met 2 collega's.

Woensdag avond heb ik dit gegeten, Het was heerlijk! typisch Bosnisch. We hadden een championne soep vooraf, en dan kregen we in vet gebakken brood met een gebakken paprika met een sausje, het was echt lekker!

Ik heb net 2 dagen vroeg gewerkt en nu nog 2 dagen vroeg!

Mijn eindevaluatie is met een Goed gehaald! Nu dus alleen mijn Proeve nog en maandag een eindgesprek met mijn docent en begeleiders! Ben erg benieuwd!

Reacties

Reacties

Johanna

Heerlijk nog een pear dagen en don bist wer Tuus , we misse die???? succes nog de leatste daagjes????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!