bonnieinduitsland.reismee.nl

Lang geleden.... maaaaar eindelijk weer een verhaaltje!

zooo... dit is wel weer heel erg lang geleden. Ik heb er eigenlijk niet zoveel meer aangedacht, aan dat ik een blog heb

Tongue Out

Maar goed, ik zal weer even wat schrijven!

Vorig weekend zijn Fokke en Froukje op visite geweest! Dat was Hartstikke leuk.
Wij zijn die vrijdag naar Salzburg gegaan, we hebben daar erg veel gezien van de mooie oude stad en om natuurlijk niet te vergeten zijn we naar de slotjesbrug geweest en naar de tuin van de sound of music. Erg leuk allemaal! Eigenlijk wilden we met de gondel naar boven op de berg gaan in Bad Reichenhall,, maar laat dat ding nou net gesloten zijn... Balen, maar we hebben alsnog een hele leuke dag gehad!

Zaterdags zijn we naar het Chiemsee gegaan, het was lekker weer. We hebben daar wat rond gelopen. Daarna zijn we richting Rosenheim gereden, daar hebben we nog heerlijk geshopt.
Fokke en Froukje zijn vorige week zondag weer vroeg naar Nederland vertrokken.

Ik heb deze afgelopen week steeds late diensten gewerkt, behalve Donderdag.
Donderdag was het zo lekker weer dat Emily en ik naar de Reifingerplas gegaan en hebben daar heerlijk in de zon gelegen met een biertje erbij (:

Vrijdag zijn Emily en ik naar het Chiemsee geweest, we hebben daar een elektroboot gehuurd en zijn lekker een hele ochtend wezen varen. Ook zijn we lekker verkleurd.
Vrijdag middag hadden we intervisie in Loipl met de andere studenten, was gezellig. 'S avonds hadden we geen zin om te koken dus zijn we maar lekker uit eten geweest.

Gisteren heb ik ook gewerkt. Vandaag lekker vrij! We zijn vanochtend hier weer naar de kerk geweest, vanmiddag hebben we wat gedaan voor school en we hebben gezellig spelletjes gedaan.

Aankomende week heb ik weer een leuke week! Met wat uitjes.
Morgen over 2 weken zit alles er alweer op, dan vlieg ik weer terug naar Nederland, de tijd vliegt voorbij!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!