bonnieinduitsland.reismee.nl

vrije week

We hoeven nog steeds geen stage te lopen, we hebben vakantie: ‘carnaval vakantie’. We moeten onszelf dus vermaken met wat we hebben, we hebben geen auto of iets dergelijks dus dat is wel wat lastig. We hebben Grassau zelf al 5 keer bekeken, dus dat hebben we ook al wat gezien, ook al blijft onze uitzicht nog steeds heel erg mooi, vooral de bergen en het sneeuw wat er op ligt!! We hebben dus al wel veel gewandeld, maar met wandelen kom je niet erg ver. We wilden meer bekijken van de omgeving en wat verder weg dingen bekijken, er is hier niet echt snel een auto beschikbaar dus we zijn opzoek gegaan naar een fietsenverhuur. Daar hebben we 2 fietsen op de kop kunnen tikken. We zijn lekker wezen fietsen, richting Unterwössen, maar we wisten natuurlijk niet welke kant we op moesten gaan en of er fietspaden zijn of niet. we dachten: we beginnen maar vast en we zien vanzelf. Uiteindelijk fietsten we op een 80km weg, dat kon dus niet…. in de verte zagen we gelukkig een fietspad. We zijn naar Unterwössen gefietst en weer terug. Het is echt een super mooie omgeving richting Unterwössen. In totaal hebben we wel 15 km gefietst, en dat is best veel als je bergje op en bergje af gaat. Maar het is ons gelukt en we zijn lekker sportief bezig geweest!

Fokke en froukje

Goed bezig zusje!! Veel plezier. En wel voorzichtig doen he. Die 80km weg lijkt me niet echt handig, haha! Xx

greta

hallo bonnie
leuk om je avontuur te lezen
15 km fietsen is super knap
geniet ervan

Jannes

O fijn dat je het fietsen niet hebt verleerd, sinds je je rijbewijs hebt.????
Zo zie je in ieder geval veel van de omgeving. Idd oppassen op de grote wegen ????