bonnieinduitsland.reismee.nl

Eindelijk weer een verhaal

Hoi Allemaal!

Ik zit nog steeds veilig in ons dorpje Grassau,
Ondertussen is er al wel wat meer gebeurd:
Mijn tweede week stage zit er ook al weer op, was erg leuk en leerzaam!
Daarnaast zijn we ook nog naar Loipl geweest voor de maandelijkse intervisie, wat een mooi gebied is dat ook. Was erg leuk om de anderen weer te zien.

Afgelopen vrijdag heb ik Rutger opgehaald uit München. Hij is gebleven tot en met maandag.
We hebben leuke dingen gedaan! Afgelopen zaterdag zijn we in Bad Reichenhal met een gondel geweest. Die gondel ging naar boven op de berg: 1640 meter hoog. Super eng natuurlijk maar je krijgt er heel wat moois voor terug. Het was een super ervaring en we hebben erg genoten van het uitzicht en van elkaar.
Zondag zijn we samen naar de kerk geweest en lekker gewandeld in ons dropje Grassau.
Maandag heb ik Rutger terug gebracht naar München, ook een hele belevenis. We zouden eerst gebracht worden, maar op het laatste moment moesten we toch maar met de trein. We zijn wel naar de trein gebracht.
We moesten 1 keer overstappen en we waren om half 2 (misschien nog wel eerder) al op het vliegveld en de vliegtuig zou pas om 19.55 uur gaan. Veel te vroeg natuurlijk. We hebben wat rondgelopen op het vliegveld en uiteindelijk belanden we bij een soort café met lekkere hangbanken. Daar zijn we gaan zitten en hebben lekker een paar biertjes gedronken en we hebben een filmpje gekeken.
Nu is Rutger weer veilig aangekomen in Nederland en ik moest weer alleen terug naar Grassau, met de trein. Alles ging gelukkig goed!

Vanochtend werden we wakker en toen was de wereld wit, super mooi en we zijn lekker gaan wandelen!

Metsje

Hee Bonnie .mooi verhaal .Dus best eng met de trein de bergen in( .7 kleuren in je onderbroek? ???? )je ziet daar veel van de mooie wereld .heb je steeds vakantie.werk je wel?haha grapje ..
Trouwens super knap dat je met de trein op de juiste bestemming kwam .dat kon zeker ook anders gaan .succes met je stage en blijf lekker genieten .xxx

Johanna

Mijn kleine meisje in het grote Duitsland ????
Heerlijk die verhalen te lezen. Veel plezier lieverd en geniet ervan????