bonnieinduitsland.reismee.nl

afgelopen weekend en dit weekend

Vrijdag 1 april zijn mijn ouders naar Zuid-Duitsland gereden om mij te komen bezoeken! Erg leuk!Ze kwamen al erg vroeg aan, rond 15.00 uur. We hebben ons mooie huisje geshowd en 's avonds zijn we uiteten geweest bij een restaurant hier vlak in de buurt.

Zaterdagochtend heeft heit mij opgehaald, we zijn naar de bakker gereden voor lekkere broodjes. We hebben met z'n drieën lekker ontbeten. Daarna zijn we op weg gegaan naar Reit im Winkl, een plaatsje waar je kunt skiën.. jajaaa... dat kon nog, we zijn gaan skiën!
Het was erg rustig op de skibaan, dus heit en mem konden het goed oefenen. Ging erg goed!
Heit was zo in de mood dat hij ook nog met mij van de rode piste af wilde,, nou en dat gingen we doen.... stijl dat het was!! Ik maar steeds zeggen: 'wat doet heit mij aan?' en 'dit kan toch niet?' Het was echt erg stijl en hoog, maar goed, we moesten wel naar beneden... ik ging eerst, bijna met mijn ogen dicht..... ohjee ik wist echt niet meer hoe ik moest remmen, dus ik plankgas naar beneden en ben iedereen voorbij geskiëd. Niet best,, ben er ook maar niet weer vanaf gegaa, heit natuurlijk wel!
We hebben een heerlijke dag geskied!
Aan het einde van de middag zijn we weer terug gegaan naar Grassau, ik heb heit en mem een rondleiding gegeven in het Seniorenheim. 'S avonds hebben we gegeten bij de pizaria!

Zondagochtend zijn we naar de kerk geweest, daarna even een borreltje gedronken en toen zijn we vertrokken naar het Chiemsee, in Prien. Een erg groot meer. We zijn met een boot naar een eiland geweest op het Chiemsee, was leuk. We hadden mazzel, want het was erg mooi zonnig weer. Heerlijk!

Maandagochtend zijn heit en mem weer vertrokken naar Nederland.
Ik heb maandagoverdag geslapen want ik moest 's avonds een nachtdienst draaien.. Ook erg interessant om dat een keer mee te maken.
Ik heb in totaal twee nachtdiensten gedraaid deze week en 1 late dienst.

Gisteren (vrijdag) zijn Emily en ik wezen shoppen in Rosenheim, en oohh wat hebben wij veel geld uitgegeven, maar het was erg gezellig!!


Dit weekend moet ik nog werken tot en met dinsdag en dan heb ik heerlijk vanaf woensdag weekend!

Reacties

Reacties

Johanna

Super leuk weekend gehad????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!